Veelgestelde Vragen

Levering

Doordat KookGigant de producten direct vanuit de leverancier naar u toe stuurt, kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten. Hierdoor kunnen wij u altijd gratis verzending aanbieden! De keuze om direct vanuit de leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat u wellicht gewend bent, wij vragen daarom om uw begrip. Wil je meer weten over onze garanties? Klik dan hier.

Volg uw bestelling

Eenvoudig uw bestelling volgen? Klik dan hier!

Betaling

Je kunt bij ons met de volgende middelen betalen. Klik hier.

Duurzaamheid

De producten van KookGigant worden direct vanuit de leverancier geleverd. De producten leggen hierdoor een kortere weg af van leverancier naar consument, wat zorgt voor een reducering van de CO2-uitstoot. De KookGigant voorkomt het versturen van producten in te grote en onnodige luxe-verpakkingen, door de producten te verzenden in op maat gemaakt verzendmateriaal.

Veel gestelde vragen over de verzending:

Bij KookGigant willen we dat u uw aankoop zo snel mogelijk binnen krijgt. Wij doen dan ook ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Wij kunnen goedkope producten en verzending aanbieden, maar helaas resulteert dit in een wat langere verzendtijd. Wij danken u voor uw geduld. Hier zijn enkele veel gestelde vragen over onze verzending:

 

1.) Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?

Al onze producten worden binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling verwerkt. De meeste producten zijn na 5 werkdagen wel binnen. Houd er wel rekening mee dat het tot wel 10 werkdagen kan duren. De duur van de verzendtijd ligt ook aan de leverancier waarvan het product vandaan komt. De producten zijn binnen na 3 tot 10 werkdagen.

 

2.) Ik heb slechts één van de producten ontvangen die ik heb besteld! Waar zijn mijn andere items?

Wij hebben verschillende leveranciers, dus als u verschillende producten besteld kan het voorkomen dat het ene product van de ene leverancier komt. En het andere product van een andere leverancier komt. Dus wees niet ongerust als u een keer een product mist in 1 pakketje want het andere product komt ook zeker! 

 

3.) Wat gebeurt er als het pakket is kwijtgeraakt, krijg ik dan mijn geld terug?

U krijgt altijd uw geld terug als het pakketje is kwijtgeraakt! Pakketten raken zelden verloren. Tenzij u ons een onjuist verzendadres hebt verstrekt, zullen zij 99,99% van de tijd op hun bestemming aankomen. Is uw pakketje niet aangekomen neem dan gerust contact met ons op en wij vergoeden 100% van uw bestelling. Wij verstrekken het geld altijd pas terug na 20 werkdagen. Want het kan nog zijn dat het pakketje alsnog komt.